Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Tuesday, December 05, 2006

5/12 och plus 3 dagar..... EMOT principen!!!

Så är jag på ÖVERTID igen!! Tredje gravidtiteten som jag går på + :( Fast jag var inställd på det denna gången. Gick ju + 16 dar för 4 år sen, utan minsta tecken på att förlossningen skulle sätta igång själv och 8 dar gången innan det. MEN denna gång har ju graviditeten varit VÄLDIGT SVÅR (är för gammal?!?) och eftersom barnet är så STORT har jag ändå hoppats på att det skulle sätta igång av sig självt MEN NU börjar jag misströsta. VARFÖR trivs mina barn så BRA i magen?? Är det så dj''ligt här ute, i vårt hem??? Får skriva en vräkning till denna lillla älskade 5:a nu.Emot min princip med denna blogg lägger jag nu ut bilder med ANSIKTEN PÅ! Tror att ALLA som läser här ändå vet vem jag är nu... och tycker de här bilderna är lite "kul". De är tagna igår då jag var 2 dagar över tiden. Får höra HELA tiden att jag är stor MEN ATT JAG SER SÅ PIGG OCH GLAD UT (många frågar faktiskt om der 1.a barnet!! kul att säga 5:e då). Hm måste ha ett otroligt "pokerfejs". Pigg och Glad??!!! Allt annat har väl kännetecknat denna graviditet. MEN i alla fall 4 st bilder:) med mig. Jag tycker faktiskt inte det syns bakifrån att jag är gravid?? Eller gör det det???
OM DU KLICKAR PÅ BILDENA SER DU DEM STÖRRE

6 Comments:

  • At 12:07 PM, Anonymous Maggi said…

    Oj.. vad spännande.. Tycker Hannas lillebror ska komma ut nuuu! Vill så gärna se det lilla pyret :)

     
  • At 1:07 PM, Anonymous Maggi said…

    Haha.. japp.. Jag och hanna är typ gifta.. :P .. Ååh.. ja hon åker ju tillbaka till sthlm på torsdag.. då tycker jag lillkillen ska ha bråttom och ploppa ut nuuu! Du får ge hanna en bamsekram från mig!!

     
  • At 5:02 PM, Anonymous susanne said…

    Åh...vilka fina magbilder. Häftigt att ta från alla håll så. Hoppas vi får se bebisbilder snart..."bara" 6 dagar kvar nu.

     
  • At 6:26 PM, Blogger Suss said…

    Kul med magbilder, tänk om de är de sista du lägger ut? *weee, snart!*
    Jo, det syns bakifrån med vännen. Jag vet inte om det var det du ville höra ;-)

    Kram!

     
  • At 12:15 AM, Blogger Jesli´s dagar said…

    Tänk vilken kämpe du är!
    Kan bara hålla med om att du ser oförskämt pigg och glad ut och du verkligen strålar, så trots att du lidit så, så har du nog ett bra pokerfejs.
    Jätteskoj att få se dina fina gravidfoton, även om du tycker det är jobbigt nu, så snart, ja snart har du en helt underbar liten bebis i din famn.

    Stor Kram Jeanette

     
  • At 10:10 PM, Blogger sexleksaker intimleksaker.com said…


    Rekommenderar för orgasm!
    Kamagra www.intimleksaker.se
    Sexleksaker www.intimleksaker.com

     

Post a Comment

<< Home