Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Sunday, November 26, 2006

I går vid 17 tiden tyckte jag att vattnet KANSKE hade börjat gå....Så jag ringde förlossningen Jag har ju haft ONDA förvärkar rätt mycket och tätt med. Vi fick åka in. Köra CTG en timme *puh* De kunde inte bedömma om de var vattenvagång så de gjorde en gynundersökning då de tittade på "Cervix" med ett instrument samtidigt som en tryckte på magen. INGET vatten,,, det var ingen vattenavgång och inget riktigt värkarbete så bara att åka hem igen SYND! Jag har ju BARA en vecka kvar bara och en JÄTTE bebis,,, hade GÄRNA fött igår kväll och lugnt var det med. Idag har jag inte känt nått direkt.

Det konstiga är att jag blev SÅ NERVÖS när jag åkte in!!! Liksom fattade att JAG SKA FÖDA IGEN Helkonstigt!!! Det är ju inte första gången.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home