Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Wednesday, November 29, 2006

Barnmorskan idag

Jaha så är jag och "bebis" kollade igen. Mitt blodtryck är bra 110/70, Bebis hjärtljud 140, min vikt + 1,5 kg, SF-mått 41!!!! ((my good its a giant)) Urinprov utan socker eller äggvita. HB tog hon inte. Vi diskuterade HUR jag vill ha förlossningen med,,, INTE över tiden och absolut bäckenbotten bedövning kom jag fram till hehe. Hade en vikarie som faktiskt var trevligare än min vanliga:) Hon kände att barnet sjunkit ner lite och var "bara" ruckbart" nu INTE rörligt som innan. Alltid något men känner mig ändå DÖLEDSEN nu efteråt. Förlossningen verkar ju inte vara nära ändå. Trots värkar:( TUR att jag ska ner och äta Thai-buffe med 2 av mina vänner. Annars hade jag nog tjutit i en halvtimme här hemma. MEN det går ju inte nu...S står nog i bilen utanför och väntar:)

I morgon ska vi till Förlossningen kl 8:30 och göra viktuppskattnings UL och FÖRSÖKA få dem att sätta igång mig p g av smärta och stort barn. HÅLL TUMMARNA!!!!!!!!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home