Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Wednesday, November 15, 2006

Barnmorskan IDAG :(

I dag skulle jag till BM för koll. Jag hade så ont på morgonen/fm att jag störtlipade en timme innan jag skulle dit. Ont och less på ALLT som inte funkar. KOM dit och såg ut som lingonsylt runt ögonen. *YES* Träffade naturligtvis min blivande BVC sköterska (som jag ahr till Adam) innan och förskoläraren med.

Sen in till BM, idag i v 37+4. Värdena var OK. Även om HB var lite väl lågt. Kanske därför jag är så "låg".
HB: 110
SF: 40 (gah!!)
Urin: 0/0
Hjärtlj: 160
BT 120/80

MEN MEN Bebisen låg fel igen! Så ledsen för det och sen är den MEGASTOR med. Hon ringde till förlossningen och de ville jag skulle komma in fastande för vändningsförsök i morgon igen MEN NEJ!! Jag började gråta,, orkar INTE med ett sånt försök till:( VÄGRAR Så jag får komma in utan att vara fastande för samtal om förlossning med barnet med huvudet upp. Jag vill ha ett kjesarsnitt!! Jag som fött 4 barn vanligt så "enkelt" trodde ALDRIG jag skulle be om snitt MEN jag orkar inte mer
:( Hoppas de lyssnar på mig! Ska vara där 8:30, antar att de kollar med UL igen läge och barnets storlek.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home