Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Saturday, November 18, 2006

BARA 2 veckor kvar


I dag har jag 2 veckor kvar till BF och är v 38+0. Då räknas man faktiskt som FULLGÅNGEN och eftersom min bebis enligt viktuppskattningen nu väger 3,9 kg REDAN. VAD VÄNTAR HAN PÅ???? Vill ha ut honom nu! Ena dottern och jag har handlat till honom idag:) En ursöt Labanmössa med matchande sockar till att ha på förlossninge/BB om han är lite kall. Tog en magbild med i dag.

1 Comments:

  • At 10:17 AM, Blogger Camilla said…

    Ojojoj vilken mage du fått..
    Men du kan inte ha gått upp så mycket själv i vikt eller?
    Tycker du ser så smal ut på benen..
    Han måste ha tagit massa utav dig..

    Själv har jag gått ner 3kg sedan jag skrev in mig så jag går också ner i stället för upp..
    Men det blir skönt när bebisen kommer då blir det inte såsvårt att få bort det man går upp, tror jag..

    Nåja nu ska jag sätta upp gardiner
    jag tvättadet fönstren i går fast jag ska ta det lungt..Fy på mig..

    Kramis Camilla

     

Post a Comment

<< Home