Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Saturday, October 21, 2006

>>studiebesök på förlossningen och 34+0 idag

Vi var på förlossningen igår jag och mannen. Det är "rundvandring" där varje fredag kl 14,,, en sväng på BB får man också. Det var så FINT på förlossningen,,, allt är nyrenoverat. Varje rum var liksom 2 delat,,, ett rum med säng och alla aparater och grejer och ett relaxrum med ett sittbadkar i ena hörnet och 2 korgstolar med ett litet bord och en cd spelare. Varje rum hade en egen gå stol och en sacosäck med.

Sen fanns det en utgång till en EGEN uteplats med. Där får man använda mobltelefonen också. Inte för att man vill sitta ute i december,, men gå ut och ringa kan ju mannen göra. På BB såg vi en liten bebis och på förlossningen när vi skulle gå kom en mamma med en liten i en sån där plastsäng. SÅ LITEN!

Jag vill föda NU!!!!!!!!!!!!!!

Hon sa att november december är så lugna månader att föda i. De har MINDRE att göra då. Inte så många som planerar barn då tydligen.

Är i v 34+0 idag och har alltså 6 veckor kvar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home