Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Saturday, October 14, 2006

Shoppat till BEBIS är kul!!

Lite av det jag köpt;)

FLEURVILLE SLINGTOTE BLÅ
Snygg skötväska från Fleurville med utsida i plast som gör den mer smutsavvisande än andra skötväskor. Väskan kan bäras över axeln antingen med två remmar eller med ett länge och breddare band. Den kan även fästas över barnvagnens handtag med de smarta sidofästena som gör att väskan hänger perfekt på plats.
Inuti finns 4 fack
På utsidan finns 2 fack på bägge sidorna med tryckknappar
Det ingår en transparent orangefärgad låda som kan vara bra till t ex våtservetter
Värmeisolerande flaskhållare med spänne ingår
Sköbädd i nylon
Bredd ca 30 cm längst ned, 41 cm högst upp, Höjd 34 cm, Djup 13 cm

SKIP HOP PRONTO CANVAS SVART
Skip Hop pronto är en snygg och läcker portabel skötväska för det allra nödvändigaste man behöver ta med sig, så att mamma och pappa alltid är beredda.

Den extra breda skötmadrassen kan lätt torkas av.
Huvuddelen är vadderad med innovativ Pronto kudde.
Skötmadrassen kan också tas bort.

Pronto har också en läcker plastask för tvättservetter, nätficka för blöjor och en ficka på utsidan med dragkedja för personliga saker.
Perfekt att ha med vid t ex shopping och ärenden.
Ha en i bilen eller på barnvagnen
"Pappa-vänlig" sportig design







Rött och fint väder och regnskydd från teutonia passar på BÅDA vagnarna jag ska ha Dels den svarta ni ser här men också min Teutonia prestige,,,bilder kommer...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home