Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Wednesday, October 11, 2006

nr 7 eller???

i dag när jag satt på föräldra möte på dagis kom jag på en sak....Mitt barn i magen HAR REDAN 6 syskon när det föds!!! Jag har inte tänkt på det innan. Det är ju mitt femte barn och jag har fyra barn innan och ahr inte tänkt på att det faktiskt finns 2 syskon till...pappans barn. De är ju lika mycket syskon till "bebis" som mina 4 barn. Tänk att födas och redan ha 6 syskon! varav 4 är 17 år eller äldre! Oups:) Tur Adam bara är 4 och Sofie bara 10. Det lär i alla fall inte bli fler syskon MEN syskon barn kan det ju komma inom överskådlig framtid även om jag hoppas det dröjer.

Lite allmänt tankesvammel från mig bara. Annars är det som vanligt. Ont som 17 så jag fick skippa 3 trerättersmiddagen i går kväll :( och ligga och gråta på hotellet istället. Men Men vad utstår man inte. I morn ska jag till barnmorskan igen, återkommer efter det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home