Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Monday, October 02, 2006

Doktorn idag :(


Är nu i v 31+2 och hade en läkartid kl 16. Var först i skolan hela dagen. Bibelklassen från Lagan var här och vi hade föreläsning om Evangelisation med L-B och Runar Eldebo. INTRESSANT! Sen åkte jag direkt till MVC i stan. Fick första ta prover som var BRA. Hb 117, BT 115/60, + 3 kg (på 3 veckor så nu är nog BM nöjd) och urinprov som var utan anmärkning. Fick sen vänta på doktorn ca 20 minuter. En tysk tjej trevlig. Hon gillade INTE att jag har mycket sammandragningar så hon gjorde en gyn undersökning och även VUL. Hon tyckte Cervix (livmodermunnen) kändes mjuk och nästan utplånad. Hon vill att "förlossningen" gör CTG och UL på onsdag. Till dess ska jag VILA!!!! och INGET göra. HM, lätt, not. Är sjukskriven 2 veckor för att VILA så att jag kanske kan slippa sammandragningarna. Ska tillbaka i morn med MORGONurinprov och lämna ett blodprov som kollar sköldsköterln eller vad det var. LITE ledsen i kväll:( Vill ju inte få bebis 9 veckor för tidigt även om jag INTE tror det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home