Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Tuesday, October 17, 2006

33+4 Läkarbesök i förr går

I förrgår var jag på återbesök hos doktorn. Jag blev sjukskriven oktober månad ut. Ska vila står faktiskt sängläge på intyget!!??? *hm* HUR ska man kunna det med 4 barn och stort hus? Inte anstränga mig och lyfta tungt stod det visst med. Har utöver foglossningen som är rent djä**lsk just nu och onda sammandragning fått klåda på magen. Det kliar så jag blir tokig!! Gillar att vara gravid??? = NEJ!!! Samtidigt vet jag att om ca 7 veckor är jag helt övetygad om att det är värt besväret. Man glömmer fort. Sen vet jag många som gärna skulle byta med mig men som INTE blir gravida så jag ska inte gnälla. Biter ihop 7 veckor till!!


Nu har jag sytt färdigt det svarta tyget på min Teutonia vagns liggdel och kan därmed byta sufflett och tillbehör som jag vill. Här är svart röd sufflett och grönrutig. Har även svartbrun och nån mer färg. MEN den NYA vagnen vi köpt är ju så smidig så det blir nog ändå mest att man använder den. En Bugaboo Gecko.







Detta är den NYA vagnen Bugaboo GeckoVet INTE om bebis ligger i säte längre. Det är svårt att känna det tycker jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home