Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Friday, September 29, 2006

Oj vad tiden går....

Nu har jag "bara" 10 veckor kvar ungefär:) MEN nu börjar det blir riktigt tungt med. *Puh* Jag är verkligen trött på att vara gravid samtidigt vill jag ju inte få barn än eftersom det skulle vara riskabelt men det är klart 2-3 veckor innan BF skulle ju va OK. På måndag ska jag till doktorn för min foglossning. Får se om jag blir sjukskriven då. Har rätt svårt att sitta så mycket som jag gör i skolan och är väldigt trött.

Vi har köpt en säng nu:) en rund spjälsäng. Sen har jag fått ett fint spjälskydd av Susanne, TACK. I går var jag och köpte ett golvstativ så jag kan ha sänghimmel över sängen. Tycker det är SÅ FINT!! Fick tag i tyg som var likadant som spjälskyddet faktiskt. Så nu har vi en bebissäng med sänghimmel jämte dubbelsängen, känns lite konstigt och ovant. Nu ska vi "bara" lära katterna att det INTE är deras säng Tips???

4 Comments:

  • At 7:47 PM, Blogger Jesli´s dagar said…

    Åh så fin bebis sängen blev!
    Tips på hur du lär katterna, jag har läst någonstans att de skyr ättika, så lite utstruken ättika i närheten av sängen, bara så de aldrig vill gå dit.
    Kanske funkar det?
    vet inte då vi inte ha katt
    Kram Jeanette

     
  • At 7:03 PM, Anonymous lejonflickans@hotmail.com said…

    Vilken fin säng, precis en sån vi vill ha. Vart köpte du den? Skicka gärna ett mail!!!!/ M

     
  • At 9:31 PM, Anonymous emilie said…

    Vart har du köpt en rund spjälsäng??

     
  • At 11:52 PM, Blogger Madelene said…

    hej hej..
    vilken fin mage...
    men är inte i närheten så fin.

    det är en sak jag undrar över.

    jag ska föda snart och jag envisas med att inte köpa barnsängen förens jag har hittat den jag vill ha.
    o nu har jag det.
    din säng är underbar.
    jag e inne på internet o letar dag in och dag ut.
    men kan inte hitta något.
    får man fråga var du har köpt din ifrån?
    jag skulle verkligen uppskatta om du kunde svara mitt mail.
    du kan skicka svar till
    madelenekerimo@hotmail.com

    det skulle betyda jätte mycket för mig och min man.
    tack på förhand.
    /Madelene

     

Post a Comment

<< Home