Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Friday, September 01, 2006

Crawings!!!!!!!

Jag har drabbats!!! av Crawings!!! = graviditetsbegär.... *asg* Innan har jag ju INTE varit hungrig eller sugen på något alls mest lätt illamående MEN NU ikväll hehe.
Plötsligt var jag så sugen på KALVSYLTA ja du läste rätt KALVSYLTA som jag äter en skiva av på julen typ. Inte nog med det kalvsyta på limpmacka med RÖDBETSsallad på skulle jag bara ha. Så jag frågade tonårsdotter om vi inte skulle åka till konsum och köpa nått gott till filmen som är ikväll. Visst sa hon och tänkte på chips:) Hon var mycket förvånad nar jag ARGT knstaterade på konsum att det INTE fanns kalvsylta. Jag ville ha kalvsylta och DET NU. Hittade till slut en burk (TUR för personalen) och rödbetssallad med. Sen skrek det sockerdricka i gravidmagen SOCKERDRICKA!!!!! Det dricker jag aldrig annars hi hi. Men det blev det. Chips, dip och Polly till dottern(17 år) som bara skakade på huvet åt sin pinsamt gravida mamma. Nu ska vi festa på....KALVSYLTA

Denna vagnen vill jag ha!!! Utöver Teutonian jag köpte (se längre bak i bloggen). Det är en Bugaboo som Madonna och en massa andra kändisar har:) BILLIG och bra??? ja BRA men INTE billig. Men jag har ju "specialprice" i Tyskland så mycket som jag handlat därifrån. Vill nog ha en sån som bilvagn. Blir liten i hopfälld och lätt är den. SNYGG med!!??

2 Comments:

  • At 3:37 PM, Blogger Mindi said…

    Fniss.... ;)
    Jag gillar kalvsylta men inte på limpmackan kan jag ju säga. ;)

    Ha det gott!

    Kram kram

     
  • At 8:52 PM, Blogger Mallemus said…

    84 dar går fortare än du tror :-)

    Jag vill med ha Boggaboo, vad får du ge för den i Tyskland?

    Kram / Malin mysbebbe

     

Post a Comment

<< Home