Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Thursday, August 03, 2006

rätt skönt ändå;)


Det är rätt skönt att vara gravid ändå...när fogarna håller sig någorlunda smärtfria som idag:) Jag slipper gräva och bära tungt i trädgården utan jag har suttit inne och sytt gardiner. Jag har varit hos min kompis och hämtat en hel kasse med kläder också. De var i stl 50/56 nått var i 62 med... Jag blev så glad De är så fina!!! och jag fick LÅNA dem. Sen ahr jag köpt lite MED har inte fotat det än.....
Nu sparkar bebis mycket och G har kunnat känna på utsidan också. Tänk att jag är snart i v 24 är v 22+5 idag alltså 23 fulla veckor på lördag:) Hoppas att jag inte behöver ha så ont i bäckenet i Danmark bara,, utan kan gå NORMALT.

7 Comments:

Post a Comment

<< Home