Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Wednesday, August 30, 2006

I dag 26+4

Har gått 26 veckor och 4 dagar idag. Lekte med kameran lite:)





Magen är fin!!!!! MEN Ryggen och bäcken = Aj aj aj

Nu förstår jag bättre varför en del "gamla" människor är så sura. De har nog värk!! Jag ahr så ONT i RYGGEN att jag blir knäpp, mer än vanligt då. Jag förstår inte hur jag ska stå UT!! Känner mig så deppig för detta och det påverkar humör och allt runt omkring med. Och jag som precis påbörjat så intressanta studier!!! Vill verkligen LÄSA terminen ut men hur ska det gå när jag inte kan sitta på en stol. Blä!!

1 Comments:

  • At 4:02 PM, Blogger Siv said…

    Man blir faktiskt elak av värk! Fråga mig - jag vet!
    Hoppas du fixar studierna i alla fall...på något sätt. Snygg tröja du har ...nu igen :-) Roligt att följa din mages tillväxt oxå så här online.

     

Post a Comment

<< Home