Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Tuesday, August 15, 2006

hemma från danmark on BM besök nr 2

Har varit en rolig vecka MEN foglossningen har varit jobbig. Vi har ju gått mycket och fast min snälla man burit allt hela tiden har jag haft väldigt ont. Sen har jag varit extremt trött och somnat tidigt på kvällarna *gäsp*

I dag har jag varit hos min BM . Min man var med han ville ju höra hjärtljud. Allt var OK :) Är v 24+3 idag. Blodtryck 120/75, hb 114 (ska äta niferex), hjärtljud 146, vikt +1kg och symfys-fundus mått 23 (mitt på normal kurvan) Så kul det var att höra hjärtljud!!! Ska ev få går i bassängträning på fysioterapin för bäckenets skull.

1 Comments:

  • At 11:18 AM, Blogger Jesli´s dagar said…

    Åh, aj!
    Det är verkligen inte skönt med foglossningsbesvär.
    Bra att din man kånkar och bär så du slipper i alla fall.
    Så mysigt att gå och lyssna på hjärtljuden, det är så magiskt tycker jag.
    Tänk så fort tiden ändå går.
    Snart har du en liten bebis i din famn, helt underbart

    Kram Jeanette

     

Post a Comment

<< Home