Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Saturday, August 19, 2006

går in i v 25 IDAG = 25+0


Jag går in i vecka 25 idag Alltså 25+0 Det känns som att det går frammåt om man säger så:)bilden med texten Bebis på magen är i v 25 (24+3)... Denna bilden är tagen i Danmark när jag var i v 24 (23+2).
jag mår ganska OK föruton foglossningen och oförklarlig trötthet när som helst...
I dag har jag känt mig trött och yr igen och orolig för att det ska vara någor FEL på barnet Kan inte riktigt släppa det.. Vi är ju så GAMLA!! och jag gjorde ju INTE Fostervattensprov Visserligen gjorde jag nupp och 3d UL och att barnet skulle ha DS finns ju inget som tyder på Men det är ju så mycket annat som kan gå snett:( Har ju 4 UNDERBARA friska barn!!!

3 Comments:

  • At 9:04 PM, Blogger Siv said…

    Nu har jag hittat till din vänta-blogg! Snygg tröja det där, var hittar man en sådan? Skulle vara ganska kaxigt att ha en med texten Nr:8 på...men jag tror jag fegar, fast iden gillar jag. Men man ska ha mod till en så kaxig text..
    Jag skriver i ankomst januari annars och det var på Aff jag hittade din länk.

     
  • At 2:02 PM, Blogger Annika said…

    Härlig mage Maria! Känner så igen det du skriver... Att det inte kan vara så att man har sådan tur att man är välsignad att föda friska barn... Jag hade massor av sådana tankar när jag väntade Angelica. Kände som mitt mått av tur liksom runnit ut :( En arbetskompis fick också en flicka månaderna innan med Downs så varför skulle jag skonas. Nu vet du ju att hon föddes frisk och gissa om jag känner mig välsignad när jag tänker på mina fyra friska barn.

    Jag pratade med min BM som sa så här; Du har ju tidigare fött friska barn och det ÖKAR istället chansen att föda ett friskt barn, hade det varit tvärtom hade det istället ökat risken... Kram!

     
  • At 2:29 PM, Anonymous Sandra.ericson@gmail.com said…

    Hej!

    var gjorde du ditt NUPP samt 3d i danmark!

     

Post a Comment

<< Home