Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Friday, July 14, 2006

Jag har köpt vagn

Jag har köpt en vagn eller en av dem rättare sagt, hehe. Lär inte nöja mig med en vagn vet alla som känner mig. Jag har 4 olika Teutonia sufletter med matchande åkpåsar och skötväskor sen innan i olika färger så en teutonia ville jag ha. har även ett par fina lufthjul med "fälgar" till Teutonia vagn. MEN är lite sugen på att ha en annan NY vagn Buggaboo eller Urban Jungle eller nått annat kul. Och så hittade jag en begagnad Teutonia Primus med massor av tillbehör och den är svart i basen på sittdelen så man kan byta sufletten utan att det märks. Ska sy en svart klädsel till liggdelen med.

Bilder:






Text om vagnen från säljaren:
Kvalitetsvagn från Teutonia i fint skick och ovanlig design. Färgerna är marinblå och lime, delvis mönstrat. Läcker och fräsch färg som jag har fått många positiva reaktioner på.
Vagnen är en duovagn, med separat ligg- och sittdel. Ställbart handtag, huvudskydd.

Stort tillbehörspaket ingår:
Skötväska (ej med på bild, samma design)
3 lakan
bäddförlängare
åkpåse (kan göras om till sittdyna)
mjuklift
vindskydd
regnskydd
nylonkasse till handtaget

Med undantag för lakan och nylonkasse är alla tillbehör original från Teutonia och i samma design som vagnen.

Vagnen är från 2003 och använd så enstaka användningsspår kan ej undvikas. Den är dock inte använd hela tiden utan har stått ca 1½ - 2 år. Och givetvis finns där inga fel som hål eller fläckar.
Det följer med andra hjul än på bilden, vagnen säljs med luftkanalhjul, punkteringsfria.

Ett verkligt KAP jag gjorde!!!! Eller hur??????

5 Comments:

  • At 11:04 PM, Blogger Karin said…

    Hejhej!
    Oj, va mkt saker du fick till vagnen..helt klart ett kap :-)

    Hoppas du och magen mår finfint!

    kraaaaaaaam /Karin

     
  • At 12:08 AM, Blogger Jesli´s dagar said…

    Kul med vagnsköp, här har du en likasinnad *ler* I LOVE it.
    Så nu är du fast i barnvagnsträsket ett tag till vännen, skrattar.
    Ett jäe kap har du i alla fall gjort.
    WOW! Måste jag säga om 3D UL, och Grattis till en till liten kille, så himla häftigt.
    Kram på dig vännen!

     
  • At 5:01 PM, Blogger Annika said…

    Härligt att göra kap :) UL bilderna är så häftiga! Grattis till lillkillen :)

     
  • At 5:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    That's a great story. Waiting for more. » »

     
  • At 5:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    Very cool design! Useful information. Go on! film editing schools

     

Post a Comment

<< Home