Femman

JAG SKA BLI MAMMA IGEN!!! = SÅ LYCKLIG Här kan du följa min graviditet och mina tankar. Barn nr 5 är på väg!

Wednesday, July 12, 2006

12/7 2006 v 19+4 JAG VET VAD DET BLIR!!!




















I dag 12/ 7-2006 8v 19+4) har jag gjort ett 3D Ultraljud i Linköping. Jag var hos doktor Anders Selbing på "Crocus - avancerad ultraljudsdiagnostik för dagen blivande föräldrar". Det var fantastiskt!!! Dels kollade han igenom hela barnet hjäta,lungor,hjärna o s v med vanligt UL och sen fick vi se barnet i 3D Det var fantastikst!!! Fick med en CD skiva hem full med filmsekvernser och bilder både i 3D och vanligt UL. 1 timme tog det totalt och de berättade han hela tiden om avd han såg:) Även när man mätte lårbenen och fimade upp i grenen på barnet. Men då behövde han inte säga vad han såg:) Att det var en pung och en snopp vad TYDLIGT! JIPPIE en lite pojk till ska det bli. Har ju 3 flickor och pojk innan och flickorna och bebisen blir det ju stor åldersskillnad, MEN min 4 årige son och denna sprattlande pojk jag har i magen kan säkert få roligt tillsammans

0 Comments:

Post a Comment

<< Home